26 Aralık 2010 Pazar

Popmundo

Merhaba gençler ben popmundo oynamaya başladım. Adım Johnny Appleby isteyenler benle iletişime geçebilir.http://www.popmundo.com/common/index.html

<
Ben belki vip olucağım.Bunun için vip fiyatlarına baktım.Yaklaşık 16 lira (3 aylığına )
<
Çömez turunda hiçbir görevi atlamayın geç olsun güç olmasın hesabı !
<
Bir gruba üyeyseniz ve çıkmak istiyorsanız sırayla kariyer-üyeler-Grubu bırak diyerek gruptan ayrılabiliriz.
<
Rubik küple oynuyorum arada ama bana ne yarar sağlayacağını bilmiyorum acaba bana söyleyebilir misiniz?
<
Yeni bir şarkıya başlarken ya evinizde olun ya da otel odasında
<
Şöyle bir çakallık yapıp anne/çömez turunu geç bitirip paranız olana kadar kira ödemenize gerek kalmaz.
<
Yeni şarkılara üst üste başlamayın.
<
Sizinde bunun gibi tiyolarınız  varsa  yorum atın !