8 Şubat 2011 Salı

14 Şubat -Sevgililer günü /15 Şubat Saplar Gününün Oluşumu

Evet beyler bayanlar napıyoruz 14 Şubatta ???
...!??!..?
Tamam anladım.
Eğer sende de bu işareti yakın bir şey oluştuysa (...!??!..?) buyrun devam edelim
Siz diğerleri,artizler,benim sevgilim var diyenler sizi diğer konulara buyur ediyorum...

Sevgililer gününe girmek yerine o bize girerse bu iki şekilde olur :
  • Sevgilinize aldığınız küçücük bir şey ocağınıza incir ağacı diker.
  • Ya da hediye alacağınız bir sevgiliniz olmaz.
Doğal olarak  çoğu kişiye göre ikincisi daha kötü bir durumdur
Bazı adamlar düşünmüyor ben nası manita yapcam diye  gidiyor olay başka yerlere kayıyor...

Şimdi sevgilim yok ...      eee o zaman dertte yok
Hediye alıcak sevgilim yok ...  oooh param da cebimde kaldı
14 Şubatta ne yapıcam peki ben şimdi ? ... vay amq onu hiç düşünmedik , sap gibi kalıcaz gene la

Brainstorming...
Ulan bizim sevgilimiz yok 14 şubata sap olarak giriyoruz ,moralimiz bozuluyor ,biz üzülüyoruz sevgilileri olanlar mutlu oluyor.
Ne İş ?
Ulan bizim de bir günümüz olsun biz neden oturalım evde bu sefer de sevgilisi olanlar üzülsün. O gün saplara bayram olsun lan ...

DİYEREKTEN
15 Şubat Saplar Günü İlan edilir.

Çok Aptalca di mi panpa ?
di diyorsan bir de  şuna bak    15 Şubat Saplar Günü